Meer info zodra er een nieuwe reeks Kinderlabo's gepland staat.

Intussen kan je zelf op onderzoek via de website en het youtubekanaal Jonge Ontdekkers.

Blijf op de hoogte van nog meer wetenschap voor kinderen via facebook of de nieuwsbrief van de Kinderuniversiteit

• Doelpubliek van de workshops zijn kinderen van 5, 6 en 7 jaar. Gelieve de leeftijdsgrens te respecteren want bij jongere of oudere kinderen is de kinderlijke verwondering - bij de materialen en werkvormen die wij aanbieden - niet optimaal.
  • Je kan enkel inschrijven voor de volledige reeks, en dus niet per workshop.
  • Er kunnen 20 kinderen deelnemen.
  • De prijs voor een reeks van drie Kinderlabo's bedraagt x euro. Materiaal, drankje, verzekering en opvang zijn telkens inbegrepen. Geven jullie een tussendoortje (gesneden fruit/koekje) naar wens mee aub?
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de betaalgegevens. De inschrijving is definitief eens het bedrag is overgeschreven
  • Tip: Informeer eens bij je ziekenfonds naar de terugbetaling van kampen of meerdaagse activiteiten. Vaak kan je tot 5 euro per dag terugbetaald krijgen. Een aanwezigheidsattest hiervoor kan je laten invullen tijdens de Kinderlabo's.