Reacties en foto's

Tot nu toe organiseerden we 9 edities Kinderlabo's in Gent tijdens de zomervakantie of in de bibliotheek van Maldegem tijdens de herfstvakantie. Hieronder enkele enthousiaste reacties en foto's:

• "Bedankt aan allen voor het leuke kamp, de goedlachse gedrevenheid van de juffen en de leuke foto's!"
  • "Graag willen wij uw team bedanken voor de leuke week. Het was zeer leuk en aangenaam om mijn zoon met een glimlach te zien thuiskomen ipv ongelukkig. Hij vertelde met heel veel enthousiasme over zijn werkjes. Wou op tijd in bed en stond met veel plezier ook op. De hele belevenis was super. Waarvoor onze dank!!"
  • "Mijn zoontjes zijn steeds zoooo enthousiast na een dagje bij jullie!"
  • "Mijn zoon was tijdens de zomervakantie een echte onderzoeker! We hebben genoten van zijn enthousiasme. Dank je wel voor de mooie week en als jullie volgend jaar opnieuw zo'n kamp organiseren zijn we zeker geïnteresseerd."
  • "Mijn dochter heeft echt genoten van de kinderlabo's! Heb haar nog nooit zo enthousiast naar een 'kampje' weten vertrekken :-) Het waren ook super enthousiaste begeleiders! Ook haar vriendinnetje was heel tevreden!"