Ons aanbod

Werken met kinderenWerken met teams en professionalsWerken met gezinnenAndere vormingen

Versterken, verbinden, verrijken. Dat is de baseline van de PJK Academie voor Opvoeding en Coaching. Die zet met een breed vormingsaanbod in op de versterking van professionals die werken met kinderen, jongeren en gezinnen.

We willen de verschillende actoren, praktijken en thema’s in het boeiende veld van opvoeding actief met elkaar verbinden. Samen nieuwe kennis en inzichten creëren, betekent een verrijking in twee richtingen: voor een breed werkveld en voor onze eigen bacheloropleiding.

Met de PJK Academie bouwt onze opleiding mee aan een positieve en toekomstgerichte samenleving met een krachtige plaats voor kinderen, gezinnen, en professionals die met hen werken. In het vormingsaanbod vind je een overzicht van de vormingen op maat, bijscholingen en studiedagen.

Heb je een andere vraag voor vorming of advies en vind je in ons aanbod niet wat je zoekt: mail ons. We werken graag een aanbod op maat voor je uit.