Inschrijven

 


UPDATE JUNI 2022

Het postgraduaat autisme 2022-2023 is volzet. Je kan wel nog inschrijven op de wachtlijst. Zie verder.


 

Toelatingsvoorwaarden

  • Gemotiveerd zijn om te willen starten met een leerproces waarin reflectie op de eigen beroepspraktijk in relatie tot het autistisch denken centraal staat.

          EN

  • Beschikken over een bachelor- of masterdiploma in de gezondheidszorg, onderwijs of sociaal werk en (wensen te) werken met mensen met autisme (alle leeftijden en ontwikkelingsniveaus).

          OF

  • Beschikken over een bachelor- of masterdiploma in andere studiegebieden maar met minstens drie jaar ervaring in het leven of werken met mensen met autisme (alle leeftijden en ontwikkelingsniveaus)  
     

Deze opleiding richt zich in eerste instantie op professionelen die werken met personen met autisme. Voor de supervisiemodule is het noodzakelijk om een persoon met autisme te filmen, bij voorkeur geen familie.

 


Inschrijvingsgeld

Het inschrijvingsgeld voor academiejaar 2022-2023 bedraagt 3250 euro. Een gespreide betaling is niet mogelijk.

Inbegrepen in de prijs:

  • Begeleiding door een team topexperts
  • Handboek
  • Alle teksten en readers voor de opleiding  in digitale vorm
  • 50% reductie op één exemplaar van elke publicatie binnen de verplichte literatuur van het postgraduaat autisme die  verkocht wordt in de webshop van Autisme Centraal.

      


Inschrijvingsprocedure

Inschrijven voor de wachtlijst van het postgraduaat 2022-2023 kan via deze link

Doorloop de volledige inschrijvingsprocedure en finaliseer op het einde je inschrijving. Pas daarna ontvang je via mail een bevestiging dat de inschrijving goed geregistreerd werd. Check eventueel de spamfolder van je mailbox.
Vergeet niet om je hoogst behaalde diploma op te laden tijdens het online inschrijven.

Er worden maximum 20 studenten toegelaten tot dit postgraduaat. We bevestigen zo vlug mogelijk of jij het postgraduaat in september mag starten. 

Is de opleiding volzet, dan ontvang je een bevestiging dat je op de reservelijst opgenomen werd. We houden je dan op de hoogte over eventueel vrijgekomen plaatsen.

Als je de opleiding in september mag starten, wordt je inschrijving administratief verwerkt. Via mail zal je de logingegevens van je persoonlijke account ontvangen waarmee je twee dagen later via het digitaal secretariaat van Mijn Dinar, het studentenportaal van Arteveldehogeschool, makkelijk en snel het inschrijvingsgeld kan betalen. Dat kan online of je kan facturatiegegevens invoeren en (je werkgever laten) betalen na ontvangst van de factuur. 

Als je een deel van het inschrijvingsgeld via de kmo-portefeuille wil betalen, vraag je steeds een factuur aan. Zie verder voor meer informatie over de kmo-portefeuille.

Breng de betaling van het inschrijvingsgeld tijdig in orde zodat je plaats voor de opleiding gegarandeerd blijft. 

 


Uitschrijven

Als je vóór de start van de postgraduaatopleiding uitschrijft, wordt 10 % van het inschrijvingsgeld als administratieve kost gefactureerd. Eenmaal de opleiding van start is gegaan, wordt er geen terugbetaling gedaan, ongeacht of bepaalde opleidingsonderdelen in het eerste of het tweede semester worden aangeboden.

     


    Vlaams opleidingsverlof, kmo-portefeuille, opleidingscheques, Vlaams opleidingskrediet

    Als ondernemer kan je gebruik maken van de kmo-portefeuille om deze opleiding te betalen. Het erkenningsnummer van de Arteveldehogeschool is DVO 101978. Klik door en ontdek de werking van de kmo-portefeuille.

    Alleen studenten in een loopbaanbegeleidingstraject bij de VDAB kunnen een deel van de opleiding met opleidingscheques betalen. Klik door naar de website van VDAB voor meer informatie.

    Deze opleiding komt niet in aanmerking voor Vlaams opleidingsverlof (VOV), Betaald Educatief Verlof (BEV) of Vlaams opleidingskrediet.