Bronnen

Inspirerende literatuur

Ardui et al. (2011) Inspiratiegids voor een kwaliteitsvolle vakdidactiek. Expertisenetwerk lerarenopleiding associatie KULeuven: Leuven.​

Korthagen, F & Tigchelaar, A. (2002) Duaal opleiden: een evaluatie van vijf "best practices". Educatief partnerschap van de HBO-raad. Drukkerij van Mechelen.​

Huisman, J. & Pijnenburg, A. (2009) Het metalen scharnierpunt. Het werken met praktijkopdrachten. CINOP: 's-Hertogenbosch.​

Lucas,B. & Claxton G. (2013) Pedagogic leadership: Creating cultures and practices for outstanding vocational learning. 157 Group Limited: London.​

Lucas, B., Spencer, E., and Claxton, G (2012) How to teach vocational education: a theory of vocational pedagogy. London: City & Guilds.​

Schoenmaker, K., Stomp, L., Valstar, J. (2002) Vakdidactiek in opleidingsconcept. VELON Tijdschrift voor Lerarenopleiders. 23 (2). P14-22.​

Tigchelaar, A. (2012) Adressing second-career teachers' earlier experiences. Proefschrift Centrum voor Onderwijs en Leren Universiteit Utrecht.​