samenwerken?

• We vertrekken steeds vanuit een authentieke context. Er is een nood in je praktijk om de leeromgeving aan te passen, educatief materiaal te ontwikkelen, het team te professionaliseren, participatief aan de slag te gaan met deelnemers of buren, …
  • De klant werkt nauw samen met onze studenten en begeleiders.
  • Studenten met verschillende profielen werken bij ons samen in interdisciplinaire teams. Zo versterken we elkaar!
  • We ontwerpen educatief materiaal via design thinking. We verkennen de uitdaging voor we ze gaan verwerken, zodat we zeker weten dat we de bal niet misslaan. Prototypes worden samen ontwikkeld, uitgetest in de praktijk en beter gemaakt voor we opleveren.

Ook voor losse workshops, lezingen of professionaliseringstrajecten binnen je organisatie kan je bij ons aankloppen. We spreken af met een tas koffie en timmeren een verhaal op maat in elkaar!