Education

Ons onderwijs verloopt via een motiverende leeromgeving die een wisselwerking nastreeft tussen denken, doen en voelen.  Als inhoudelijke, pedagogische en didactische experten staan onze docenten, garant voor de kwaliteit van het onderwijs. Cruciaal is dat zij de inhoud op gepaste wijze vertalen naar de studenten en hen coachen in hun leerproces.

Door verder te werken aan hun professionele, persoonlijke en maatschappelijk ontwikkeling staan ze model voor de studenten en het onderwijs dat ze nastreven. Zij werken samen en in nauw overleg binnen een waarderende omgeving. Niet alleen met elkaar en met onze studenten maar ook met professionals om een authentieke leeromgeving na te streven.

Door hun persoonlijke betrokkenheid en bezieling, inspireren onze (praktijk)docenten, stage- en bachelorproefbegeleiders, leercoaches en trajectbegeleiders voortdurend nieuwe generaties studenten die aan de start van hun carrière staan.