Young potentials

De opleiding Officemanagement wil talent volop de ruimte geven, het belang van attitude, authenticiteit en ambitie onderlijnen en een ideale voedingsbodem bieden voor startklare, young potentials die een meerwaarde zijn voor toekomstige werkgevers. Wij bieden tweede- en derdejaarsstudenten die uitblinken op het vlak van attitude, authenticiteit en ambitie de unieke kans om deze bedrijven te leren kennen in functie van stages, vakantiejobs en/of studentenjobs maar ook voor de toekomst.

Dankzij CO-LAB kunnen onze young potentials nu al investeren in de uitbouw van hun netwerk en een blijvende indruk nalaten bij bedrijven en organisaties bij wie zij later graag op zoek gaan naar een job. Een goed netwerk uitbouwen is namelijk van essentieel belang om toekomstige carrièredoelen te bereiken.