VOORWAARDE

Deelnemers zijn gediplomeerde logopedisten (bachelor of master) met minimaal twee jaar werkervaring binnen de doelgroep. Je beschikt bovendien over de mogelijkheid om cliënten met leerstoornissen te behandelen tijdens de opleiding.

Stap 1: kandidaatstelling

Stel je kandidaat, uiterlijk op 20 mei 2024, via een gemotiveerd schrijven met cv aan Ruth Vanderswalmen (ruth.vanderswalmen@arteveldehs.be).

Stap 2: selectie

Uiterlijk op 31 mei 2024 verneem je of je geselecteerd bent. De maximale groepsgrootte is 25 personen.

Stap 3: inschrijving

Inschrijven doe je na selectie volgens de procedure van Arteveldehogeschool, die je via mail ontvangt.

INSCHRIJVINGSGELD

Het inschrijvingsgeld bedraagt 1800 euro voor academiejaar 2024-2025 en 1800 euro voor academiejaar 2025-2026 (per academiejaar te betalen).

Breng de betaling van het inschrijvingsgeld tijdig in orde zodat je plaats voor de opleiding gegarandeerd blijft. Een gespreide betaling is niet mogelijk.

Wanneer de student zich uitschrijft vóór de start van de postgraduaatopleiding, wordt 50 euro van het inschrijvingsgeld als administratieve kost gefactureerd. Eenmaal de opleiding van start gegaan is wordt er geen terugbetaling gedaan, ongeacht of bepaalde opleidingsonderdelen in het eerste of het tweede semester worden aangeboden.

Financiering en Vlaamse opleidingsincentives

• Als ondernemer kan je gebruik maken van de kmo-portefeuille om deze opleiding te betalen. Vraag een factuur aan voor de betaling van het inschrijvingsgeld. Het erkenningsnummer van Arteveldehogeschool is DVO 101978. Kies het thema ‘beroepsspecifieke competenties’.
    Ontdek de werking van de kmo-portefeuille.
  • Deze opleiding komt in aanmerking voor het toekennen van Betaald educatief verlof (BEV) aan studenten die in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest werken. Alle info hierover via deze website.
  • De aanvraag tot erkenning voor Vlaams Opleidingsverlof (VOV) aan studenten die in Vlaanderen werken wordt ingediend. Zodra de beslissing gekend is, wordt die hier gepubliceerd.
  • Alleen studenten in een loopbaanbegeleidingstraject bij de VDAB kunnen een deel van de opleiding met opleidingscheques betalen. Klik door naar de website van VDAB voor meer informatie.