Buiten de Krijtlijnen, Teacher Tapp #13 - Hoe gaat het met de leerlingen nu alles weer relatief gewoon is?

Er is een nieuwe aflevering van Buiten de Krijtlijnen ism Teacher Tapp Vlaanderen:

Hoe gaat het eigenlijk met onze leerlingen? Dat is de hoofdvraag van deze aflevering. Want het lijkt wel alsof er opnieuw een 'nieuw normaal' geïnstalleerd is. We mogen terug heel veel, we mogen terug samen zijn, we mogen terug elkaars snoetjes aankijken bij het lesgeven. Alles is relatief terug naar het gewone aan het terugkeren. En terwijl we dit zeggen, houden we natuurlijk een slag om de arm. Teacher Tapp vroeg aan zijn respondenten hoe het eigenlijk gaat met de leerlingen nu alles weer relatief gewoon is. In deze afleveringen hoor je de resultaten van die bevraging en leggen we de resultaten ook voor aan Mauro Michielsen, voorzitter van de Vlaamse Scholierenkoepel.

Check hier de aflevering!