Dit zijn onze gastredacteurs

Woensdag is het internationale dag van de leraar en naar aanleiding van die mooie dag krijgen jullie de komende week vragen voorgeschoteld van drie gastredacteurs. We stellen ze graag voor!

Machteld Van Praet

Machteld Van Praet is lid van het ondersteuningsteam van het Stedelijk Onderwijs Gent. Ze ondersteunt voornamelijk type 2-kinderen die les volgen in het regulier onderwijs. Ze geeft, vanuit haar ervaring en expertise, mee vorm aan hun zorgtraject. Ze is gegradueerde in de orthopedagogie en bachelor in het kleuteronderwijs. Intussen heeft ze tonnen ervaring als opvoedster in de jeugdzorg en als leerkracht algemene en sociale vorming in het buitengewoon onderwijs.
Ilse VanderAerschot

Ilse VanderAerschot is een gepassioneerde zij-instromer in het lager onderwijs. Ze is teamteacher in de tweede graad en aanvangsbegeleider in Sint-Jozefsschool te Evere. Naast een passie voor sport, voeding en gezondheid, helpt ze heel graag mensen en nog het liefst haar man en twee dochters. Ze is verslaafd aan kruiswoordraadsels, koffie en een goed boek.

Fanny Michiels

Fanny Michiels is leerkracht Public Relations in het Sint-Jozefscollege in Sint-Pieters-Woluwe. Met meer dan 25 jaar onderwijs op de teller bij alle leeftijden van kleuters tot, zoals ze zelf zegt, de loebassen van het zevende jaar houttechnieken, is haar passie voor onderwijs heel erg duidelijk. Ze houdt van verandering en verloor haar hart aan de jongeren in het Brussels Nederlandstalig onderwijs. Haar ultieme onderwijsdroom is het kunnen delen van haar kennis en bagage met toekomstige leerkrachten.

Vanwege het TeacherTapp-team alvast onze grote waardering voor hun engagement!