Teacher Tapp in de kerstvakantie

Beste gebruikers van Teacher Tapp Vlaanderen,

Het jaar zit er bijna op en we zullen maar niet beginnen over welk jaar het geweest is... Daarom willen we tussen kerst en nieuw graag dromen (en toch ook een beetje hoopvol terugblikken).

Eerder vroegen we jullie naar suggesties over jullie droomschool en met die suggesties zijn we aan de slag gegaan. Van 25 december tot en met 31 december krijgen jullie, naast twee gewone vragen, elke dag één vraag om zo de ultieme droomschool van de Vlaamse Teacher Tappers te ontwerpen.

Om 2021 af te sluiten, noem het hoopvol terugblikken, krijgen jullie tijdens de kerstvakantie een best-of van de tips het voorbije jaar.

En nog dit: net zoals bij de zomervakantie kun je je ook inschrijven voor een herinneringsmail als je liever even niet meer aan school of Teacher Tapp denkt. Schrijf je hier in.

Hou je gezond, geniet van elkaar en op naar een hopelijk beter/makkelijker/… 2022!

Het TTVL-team