Zomer bij Teacher Tapp!

De voorbije jaren zat het zo: Teacher Tapp Vlaanderen organiseerde in de zomervakantie telkens een quiz. Elke dag deelden we drie quizvragen over allerhande onderwijsgerelateerde thema's, en de dag nadien kreeg je toegang tot de juiste antwoorden.

Dit jaar pakken we het anders aan: vanaf 8 juli tot en met 18 augustus krijg je elke dag drie korte vragen, namelijk:

• een peilingsvraag: de 'gewone vragen' van Teacher Tapp waarbij je je mening kenbaar maakt. Dit over de klaspraktijk of actualiteit.
  • een quizvraag: een vraag waarbij we jouw kennis toetsen over onderwijsgerelateerde zaken.
  • een leerlingvraag: een vraag die leerlingen uit kleuter, lager of secundair onderwijs heel graag aan hun of andere leerkrachten willen stellen.

Voor elk wat wils dus! Er kwamen al heel wat leerlingvragen binnen, waaronder zeer verrassende en soms zelfs een tikkeltje duistere vragen ... Benieuwd? Doe mee!