• Inloggen
  • www.arteveldehogeschool.be
  • NR(T)
  • Vakkenintegratie
  • Didactische insteken
  • Differentiëren en remediëren
  • Praktijkvoorbeelden
Menu
  • NR(T)
  • Vakkenintegratie
  • Didactische insteken
  • Differentiëren en remediëren
  • Praktijkvoorbeelden
  • Inloggen
  • www.arteveldehogeschool.be

Bronnen didactische insteken

  • De Buyckere, P. (2017). Klaskit. Tools voor topleraren. Leuven/Culemborg: Lannoo Campus/Anderz.
  • Driver, R. (1995). Constructivist approaches to science  teaching. In L.P. Steffe & J. Gale (red.). Constructivism  in education (pp.  385-400). Hillsdale (NJ):  Lawrence  Erlbaum Associates.
  • Heyrman, R., Vandenbroele, L., & Verstraete, L. (2018). Actualiteit. In A. Steegen (red.), Vakdidactiek aardrijkskunde. Leraar worden en zijn (pp. 71-74). Kalmthout: Pelckmans Pro.
  • Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD). (2016). PISA 2015 results (Volume II): Policies and practices for successful schools. OECD Publishing.
  • Strubbe, K., De Poorter, J., Van Landeghem, J., De Lange, J. (2018). Big Ideas Great Science. Opgeroepen op 5 juli 2020 van https://bigideasgreatscience.wordpress.com/.
  • Van Hasselt, M. & Knijff M. (2015) Werken met de actualiteit in de klas. In: Levende Talen Magazine, 5, 16-19.

Arteveldehogeschool

Hoogpoort 15, 9000 Gent

info@arteveldehs.be
Contactformulier

Disclamer - Cookiebeleid - Privacybeleid