Nieuws

We vroegen aan onze Teacher Tappers welke kinderboekenreeksen ze in hun kindertijd lazen. Wellicht roepen heel wat van de antwoorden warme herinneringen op.
Hoe denkt de leraar over ... leerlingen zonder verblijfsadres? Rinke Vanhoeck van Buiten De Krijtlijnen gaat in gesprek met Geert Matthys.
Blog over gekke, opmerkelijke acties van leerlingen in de klas.
Hoe denkt de leraar over ... zorgnoden? Rinke Vanhoeck van Buiten De Krijtlijnen gaat in gesprek met Bert Wienen.
Bekijk hier een (allesbehalve volledig) overzicht van de favoriete gedichten van onze respondenten.
Wat is volgens de respondenten van Teacher Tapp Vlaanderen hét onderwijswoord van het voorbije kalenderjaar?
Hoe denkt de leraar over ... vooroordelen? Rinke Vanhoeck van Buiten De Krijtlijnen neemt enkele Teacher Tapp resultaten erbij en gaat in gesprek met twee docenten/onderzoekers aan de lerarenopleiding.
Lichte aanpassing van de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Ook benieuwd naar de beleidsadviezen die onze onderwijsprofessionals formuleerden voor de toekomstige Minister van Onderwijs, naar aanleiding van de verkiezingen?